PuuhaPate kirjoitti:Jossain lehtijutussa parikymmentä vuotta sitten, oli poliisit ratsiaa pitämässä ja poliisi seisoi kuvassa C Kadetin takana sanoen:
"Voihan sitä tuollaisellakin ajaa, jos ei elämäänsä arvosta." tjs.
Aika tylysti sanoi, vai mitä?
Ikävä vaan kuin noissa harrastepeleissä muutakin ratkaisevaa on, kuin se pelkkä ajo nautinto. Tuolla tuskin tuhansia kilometrejä vuoden mittaan kertyy kilsoja, mutta ylläpito kuitenkin paljon helpompaa ja yksinkertaisempaa, kun läpi mädän mersun kanssa.
On on riskejä paljonkin. Itsekkin ajan fillarilla ja jopa konepyörällä.
Ja tuskin tuo Lantikan Series III:kaan mikään viiden tähden kolaritestiauto on.
Mutta Ooppeli! Harraste-autoksi? Ja vielä Kadetti!!!
PuuhaPate kirjoitti:On on riskejä paljonkin. Itsekkin ajan fillarilla ja jopa konepyörällä.
Ja tuskin tuo Lantikan Series III:kaan mikään viiden tähden kolaritestiauto on.
Mutta Ooppeli! Harraste-autoksi? Ja vielä Kadetti!!!
Lantikkako parempi?
Sitähän ei saanut kuulemma traktoriksi rekisteröityä, koska rikkoi työsuojelun osalta melumääräyksiä. Autoksi kelpasi.
Mulla on sentään 2CV, joka on niin turvallinen, että sillä ei ehdi edes kolaripaikalle.
PuuhaPate kirjoitti:On on riskejä paljonkin. Itsekkin ajan fillarilla ja jopa konepyörällä.
Ja tuskin tuo Lantikan Series III:kaan mikään viiden tähden kolaritestiauto on.
Mutta Ooppeli! Harraste-autoksi? Ja vielä Kadetti!!!
No eipä herätä kateutta.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin. Konekansa.fi
PuuhaPate kirjoitti:On on riskejä paljonkin. Itsekkin ajan fillarilla ja jopa konepyörällä.
Ja tuskin tuo Lantikan Series III:kaan mikään viiden tähden kolaritestiauto on.
Mutta Ooppeli! Harraste-autoksi? Ja vielä Kadetti!!!
Lantikkako parempi?
Sitähän ei saanut kuulemma traktoriksi rekisteröityä, koska rikkoi työsuojelun osalta melumääräyksiä. Autoksi kelpasi.
Mulla on sentään 2CV, joka on niin turvallinen, että sillä ei ehdi edes kolaripaikalle.
Kumpiko parempi? Riippuu siitä, tarkoitatko kolari-turvallisuutta vai harraste-autoa!
Oikeille Lantikoille ei ole tehty kolari testejä.
PuuhaPate kirjoitti:Kumpiko parempi? Riippuu siitä, tarkoitatko kolari-turvallisuutta vai harraste-autoa!
Oikeille Lantikoille ei ole tehty kolari testejä.
Tjaah, ei ole sen kummempaa kokemusta Lantikasta. Mulla maasturina kun ei ole muuta kuin Willys-Jeeppi. Tai oikeammin se on kaiketi Kaiseri-Jeeppi.
PuuhaPate kirjoitti:Kumpiko parempi? Riippuu siitä, tarkoitatko kolari-turvallisuutta vai harraste-autoa!
Oikeille Lantikoille ei ole tehty kolari testejä.
Tjaah, ei ole sen kummempaa kokemusta Lantikasta. Mulla maasturina kun ei ole muuta kuin Willys-Jeeppi. Tai oikeammin se on kaiketi Kaiseri-Jeeppi.
Willys, siinäpä myös kiva harraste-auto! Joidenkin lähteiden mukaan Willys olisi myös Lantikan esi-Äiti, tai ainakin esimerkki.
Ihan ekassa Lantikassa kylläkin kuski istui keskellä autoa, kuten traktorissa ikään. Ja alumiinia riitti tiputetuista saksalais-koneista auton valmistamiseen.
Pari vuotta oon yrittänyt yhden äijän kanssa tehdä kauppoja Austin Gipsy parista. Vaikeeta on kaupanteko..
Meni syteen tai saveen niin Corolla vaihtuu uuteen Golfiin, 1.5tsi dsg Highline. Ei vaa Corollalla viitti työajoa ajaa, uusi Corolla ois jo ihan ok mut Golf vie voiton ajettavuudellaan. Nähtäväksi jää miten toimii, eiköhän lapsen taudit jo tsi:stä ja dsg:stä ole korjaantunu
Nuffield kirjoitti: ↑To Touko 09, 2019 6:23 pm
Meni syteen tai saveen niin Corolla vaihtuu uuteen Golfiin, 1.5tsi dsg Highline. Ei vaa Corollalla viitti työajoa ajaa, uusi Corolla ois jo ihan ok mut Golf vie voiton ajettavuudellaan. Nähtäväksi jää miten toimii, eiköhän lapsen taudit jo tsi:stä ja dsg:stä ole korjaantunu
No toivottavasti. Mitä vikaa Corollan ajettavuudessa?