Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Sähkömasinisti kirjoitti:Joissakin koaksiaalikaapeleissa nähnyt tuota saman näköistä puristusta kuin putkikaapelikengällä ja niissä ei ole kengän numeroa.
Kyllä rg58 ja rg213 kaapeleita on tullut 80-90 luvulla puristeltua, mutta leuoissa on kaksi erikokokoista 6-kulmaista reikää. Toinen vaipalle toinen keskijohtimelle.
Shuner merkkiset.
Ajattelin kysäistä hieman asian vierestä: Onko mitään sellaista pikku traktorin starttivirran kestävää liitintä, johon olisi näppärä tökätä starttibuusteri kiinni, kun akku on ilmeisesti käymässä vanhaksi kylmästartteihin. Nykyinen tapa viritellä pihdit starttimoottorin napaan ja runkopulttiin tuntuu hankalalta.
Vaihtoehtoinen tapa olisi tietenkin ostaa uusi akku.
Jäärä kirjoitti:Ajattelin kysäistä hieman asian vierestä: Onko mitään sellaista pikku traktorin starttivirran kestävää liitintä, johon olisi näppärä tökätä starttibuusteri kiinni, kun akku on ilmeisesti käymässä vanhaksi kylmästartteihin. Nykyinen tapa viritellä pihdit starttimoottorin napaan ja runkopulttiin tuntuu hankalalta.
Vaihtoehtoinen tapa olisi tietenkin ostaa uusi akku.
Jäärä kirjoitti:Ajattelin kysäistä hieman asian vierestä: Onko mitään sellaista pikku traktorin starttivirran kestävää liitintä, johon olisi näppärä tökätä starttibuusteri kiinni, kun akku on ilmeisesti käymässä vanhaksi kylmästartteihin. Nykyinen tapa viritellä pihdit starttimoottorin napaan ja runkopulttiin tuntuu hankalalta.
Vaihtoehtoinen tapa olisi tietenkin ostaa uusi akku.
Eikös puolustusvoimien (tai ainakin naton) ajoneuvoissa ole vakiona kaksinapa liitin. On vielä mekaanisesti koodattu ettei mene 12 ja 24 V väärin.
Täällä oli joskus siitä kuviakin.
Hitsauskaapelin liittimistäkin tuollaisen voisi laittaa, napaisuuden kanssa pitää olla silloin tarkkana.
mauri kirjoitti:Eikös puolustusvoimien (tai ainakin naton) ajoneuvoissa ole vakiona kaksinapa liitin. On vielä mekaanisesti koodattu ettei mene 12 ja 24 V väärin.
Täällä oli joskus siitä kuviakin.
Hitsauskaapelin liittimistäkin tuollaisen voisi laittaa, napaisuuden kanssa pitää olla silloin tarkkana.
Jos vilkaisin tuollaisen isoampeerisen mil-liittimen hinnan oikein, niin halvempaa on ostaa uusi akku. Eikä edes tarvitse ostaa hinnat alkaen -versiota.
Tuommosta trukkiliitintä suosittelisin myöskin, sitten jos haluaa pihtienkin käytön olevan vielä mahdollista niin voi laittaa niidenkin johtojen päähän tuommosen liittimen.
Taitaa tulla vaan tuplaten + postikulut kalliimmaksi kuin tuolta Ebaysta -jos nyt oikein yymmärsin että tarkoittaa yhtä kappaletta ja Ebayssa parin hinta on sama.