Tervehdys ! Tuli tuossa mieleen varmistaa yksi juttu... Pysyykö kytkinakselit paikallaan vaihteiston puolella vai onko niillä mahdollisuus lähteä liukumaan moottorin mukana pudottaen osia perän pohjalle? Kaksoiskytkinmalli kyseessä.
Tuli moottorin purku eteen kun päästää vähän sivuääniä kuumana ja öljykin maistuu... Katsotaan mitä sieltä löytyy
SuperDextan katkaisu kytkimen kohdalta
-
- Viestit: 157
- Liittynyt: Su Syys 25, 2016 10:39 am
- Paikkakunta: EteläSavo
- Viesti:
-
- Viestit: 7757
- Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 6:22 pm
- Paikkakunta: Vieremä
- Viesti:
Re: SuperDextan katkaisu kytkimen kohdalta
Ei sieltä mitään pitäisi tulla, itellä oli muistaakseni ulosotto päällä, ihan jo sen takia, että saa pyöritettyä akselin kohalleen kasatessa.
-
- Viestit: 6138
- Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 7:23 pm
- Paikkakunta: Rautalampi
- Viesti:
Re: SuperDextan katkaisu kytkimen kohdalta
Miksi se mootori pitäisi irrottaa. Aloittaa ainakin remontin paikallaan ollessa. Irroittelee sitten jos koneistamolle viennille tarvetta.
-
- Viestit: 157
- Liittynyt: Su Syys 25, 2016 10:39 am
- Paikkakunta: EteläSavo
- Viesti:
Re: SuperDextan katkaisu kytkimen kohdalta
Ei se reaktori ole kovin tiukassa irrottaa kun vaan tuli tieto että passaa nykäistä irti kuten esim. mf 240: ssäkin.
Olen ymmärtänyt ettei öljypohjaa saa tuosta pois ilman että löysää kiinnityksiä molemmista päistä. Etukehto onkin jo irti. Trukkilavan päällä oli tarkoitus sitten levittää lisää ja mitata kauloja ym.
Kannen äsken otin pois ja ainakin ykkössylinterin männässä on pieni välys, nähtäväksi jää onko männäntapissa vaiko kampiakselilla.
Olen ymmärtänyt ettei öljypohjaa saa tuosta pois ilman että löysää kiinnityksiä molemmista päistä. Etukehto onkin jo irti. Trukkilavan päällä oli tarkoitus sitten levittää lisää ja mitata kauloja ym.
Kannen äsken otin pois ja ainakin ykkössylinterin männässä on pieni välys, nähtäväksi jää onko männäntapissa vaiko kampiakselilla.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], hiksi, transit ja 55 vierailijaa