Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Laita ne kaapelit kiinni, niin pitäisi vuoto loppua.
Kaapelinkiinikkeet pitää kuvassa näkyvät karan tiivisteet paikoillaan.
Yksi kiinnike näkyy oleva rikki.
Mitähän se toinen kuva esittää?
natikkamiehet
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Karan kävin äsken hakemassa..
Miksi kahdessa takissa on erilaiset tiivisteet kun vertaa viimeiseen???
Ohje näytti konekeskolla et siihen tulee vaan O-rengas??

Pitää nyt laittaa noi palat kiinni ja kokeilla...
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

http://aijaa.com/a/K9KoOD
Edelleen mietityttää se paine
Irrotin putken takaa ja laitoin sen lohkoon IN ja OUT lähtee putki sinne takaosaan josta otin sen alkuperäisen putken irti.
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Jos in on paine sisään ja out on paine ulos, nii traktorista otetaan paine irrotetun putken takimmaisesta liittimestä
ja paine palautetaan etummaiseen liittimeen.
natikkamiehet
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Viimeisimmän ohjeen mukaan mulla on sit mennyt paineet väärinpäin.. ymmärsin että paine kulkee traktorin eturenkaitten suunnasta kohti takarenkaita..
Mitähän sit kaikkea on nyt menny sit paskäks????
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Voisin laittaa kaavion sähköpostiin kytkennästä
natikkamiehet
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt toimii ja virtaa nesteet oikein päin...vielä pitää laittaa vaijerit kiinni joystickiin ja sille ettiä paikka.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

http://aijaa.com/a/K9KoOD

Tälle pitää ehtiä oma paikka mut ei löydy mitään järkevää paikkaa..
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Löytyhän se syy miksi ei löydy paikkaa sille...
Purkaamoon oli jäänyt tärkeä osa siitä.. noh nyt sen pitäisi olla tulossa postissa...
Paikka oli siinä kaasupolkimen vieressä 17mm pultti josta nousee kohti rattia ja siinä on ne kaksi risti pää ruuvia (tästä kohtaa puuttuu se osa) jonka kohalla osta liitetään toisiin ja käsikaasun viereen tulee joystick.

Näinköhän joutuu vielä lattiaan tekemään reiän vaijereille...?
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Kuinkas tässä mallissa saadaan jarrupolkimien alta lattiasta toi levy irti?
2kpl 17mm pulttia olen ottanut irti ja 13mm pultit kans mut ei vaan lähe...onko se jostain muualta vielä kiinni?
Ajattelin siitä levyn kulmasta leikata palan (kaasupolkimen alta) et sais noi vaijerit tuolta tulemaan joystickille...
Nyt kun tuli purkaamolta puuttuva osakin...
http://aijaa.com/a/K9KoOD
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Saksalaisten ohjaamossa ei ole irrotettavaa lattia luukkua polkimien alla.
Kaapeleille pitää porata reijät sopivaan paikkaan.
natikkamiehet
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Jarruvalot pitäis saada toimimaan...
Virta tulee polkimiin saakka... mut lampuille ei.. onko tietoo missä vois olla se herkkä paikka missä olis piuhat poikki?
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt toimii etukuormain... mutta eipä jaksa kone enää kiihtyä nelosella... tuliko jo liikaa painoa? Etupainot pois? Helpottas ehkä sitä etuakselia..
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Mitäs ainetta tuossa ovien ikkunoitten väleissä on? Silikoni vai mikä?
Pitäisi toiselle puolella saada lasit yhteen... (tällä hetkellä teipillä ovat kiinni)
heijo
Viestit: 2703
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 12:11 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja heijo »

Kirkkaalla silikonilla ne on, kannattaa puhdistaa hyvin liitospinnat, vaikka jollain liuottimella että tarttuu. Yllättävän hyvin ketää silikoni saranana, meidän ex 685:ssä oli uudesta (-91) vuoteen 2013 ja sittenkin jouduttiin lasin rikkoutumisen takia liimaamaan uudelleen.
Minkä huollamme sen korjaamme.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt tuli ongelmia takanostolaitteen kanssa. Miksi takanostolaite ei nosta takakauhaa kun asensin etukuormaimen?
Pitää nostaa etukuormaajaa(kuormaajan vivusta) et lähtee takanostolaite nousemaan?
Onko nyt kyseessä hydnaulinesteen vähyys vai onko kaikki nyt kohdallaan? Vai eikö etukuormaajan ohitusvirtaus nyt kuleta hyde nestettä??
jouto
Viestit: 2138
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja jouto »

Tekeekö se nyt niin, että kuormitetut vetovarret eivät nouse, jos kuormaajan aisat ovat maassa? Mutta vetovarret alkavatkin toimia normaalisti omasta vivustaan, jos aisoja kohottaa ja jättää ne pitoon?

Ikään kuin nostolaitteen venttiilistä karkaisi joka tapauksessa nyt paine vapaakiertoon.

T. Kauko Ollila
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Vetovarret eivät nouse vaikka vetovarsien Vivun laittaa ylös (pysyvät paikoillaan) mutta kun nostaa etukuormaajaa ylös. Niin sitten lähtee vetovarret ylös (niin pitkään nousee kun etukuormaajaa nostaa)
jouto
Viestit: 2138
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja jouto »

Tuttu tilanne pikku-Zetorista vuosien takaa, mutta kun en tunne tämän sovituksen set-uppia, niin Natikkmiehet neuvoo. Jokin kuormainlohkon asennuksessa ei ole nyt ihan kohallaan. Paine menee primääristi nyt kuormaajalle, kun se pitäisi voida valita joko sille tai nostolaitteelle.

T. Kauko Ollila
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Etukuormaajan aisat kun ovat ylhäällä ja yrittää nostaa vetovarsia niin ei lähde silloinkaan... mutta kun lasken aisat alas niin johan nousee vetovarret(kun on vetovarren vipu ylös asennossa)
Voisikohan nyt johtua ihan hyde nesteen vähyydestä....? Mitä tässä mallissa oli hyde tilavuus? Paljonkohan menee etukuormaajaan hyde nestettä?
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa