Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Kertoisitteko lisää siitä sarjaliitännästä??
roopenpoika
Viestit: 1529
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

SauliS kirjoitti:
Osmo_ kirjoitti:Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
Saa. Penkin alta/takaa putki poikki ja siihen väliin. Haulla löytyy ohjeita tältä palstalta. Mun ex koneeseen laitettiin trukin vanha 4 lohkoinen. Paluunkin sai sinne ja kaikki toimii kuten pitääkin
Tai sitten MCV venttiililtä alin putki takaa liittimestä auki ja etsii sopivat liittimet ja vie
putket lisäventtiilin sarjanipan kautta takaisin putkeen.
Osmo_
Viestit: 8626
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Eikös tonne sopicat liittimet oo JIC-malliset?
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Edelleen tarvitaan apua ja tietoa sopivista osista....
khp
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:35 pm
Paikkakunta: punkalaidun
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja khp »

Tässä on kuvien kanssa letkuliitännät.
Suodatinyksiköltä lähtevä putki poikki ja ventiili väliin:
http://khuoltopiste.1g.fi/kuvat/sekalaisia/IMG_1382.JPG
http://khuoltopiste.1g.fi/kuvat/sekalaisia/IMG_1383.JPG
tankki/paluu peräkoteloon:
http://khuoltopiste.1g.fi/kuvat/sekalaisia/IMG_1384.JPG

On linjassa ensimmäisenä eli toimii aina vaikka olis omat hydrauliikka ventiilit käytössä.
Liittimien kierteistä ei ole muistikuvaa, parhaiten taitaa onnistua mallien kanssa hakea sopivat.
MF 30
Zetor 5945, 6711
Case 845xl turbo, maxxum 5130pro
IH 2504 kaivuri
Lännen C20
JCB 2CX
Ara 31
Scania 112H
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Kiitos kiitos!

Minkälainen venttiili pitäisi laittaa väliin???

Joku puhu tuolla et penkin alta putki poiki ja sinne liittää ???
Tumppi 865
Viestit: 8207
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Minkälainen venttiili pitäisi laittaa väliin???
Tulikos kuormaajan mukana käyttöventtiili? Se sinne väliin.
Ei kait sillä väliä, mistä helpoiten saa kytkettyä kuormaajan venttiilin raktorin öljynkiertoon. Eikös tuosta keulasta pumpun luota ole helpoin, niikun khp neuvoo.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Tuli. Taitaa olla quicken alkuperäinen..
3liitäntää.. in ja out samalla puolen vierekkäin. Toisella puolella yksi paksu letku (poistoputki vai ylimääräinen neste tulee tästä sinne taakse öljykoteloon..?)
Osmo_
Viestit: 8626
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

roopenpoika kirjoitti:
SauliS kirjoitti:
Osmo_ kirjoitti:Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
Saa. Penkin alta/takaa putki poikki ja siihen väliin. Haulla löytyy ohjeita tältä palstalta. Mun ex koneeseen laitettiin trukin vanha 4 lohkoinen. Paluunkin sai sinne ja kaikki toimii kuten pitääkin
Tai sitten MCV venttiililtä alin putki takaa liittimestä auki ja etsii sopivat liittimet ja vie
putket lisäventtiilin sarjanipan kautta takaisin putkeen.
Nou wörk. Tuosta vedettiin paine venttiilipöydän sarjanippaan ja paluu takas putkeen. Virtauksen sillä sai muttei painetta.
Miten mahtais hydraulilohkon päätylevyn kautta saada tehtyä?
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
Tumppi 865
Viestit: 8207
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Nou wörk. Tuosta vedettiin paine venttiilipöydän sarjanippaan ja paluu takas putkeen.
Tarkottanet kuitenkin toisinpäin?! Eli sarjanipalta menee paine takas raktoriin!!
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Edelleen asennus kesken (liikaa muita hommia) mut joo hallintavipulaitteet pitäis saada asennettua.....mutta mistään ei löydy järkevää paikkaa.
oikealle puolen penkkiä olis tarkoitus laittaa mutta mikää kiinnitys kohta tahi reikä ei käy siihen telineeseen mikä on tullu mukana.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Sitten vielä kyselen miten muitten casetit kuluttaa?
Omaa on edellinen omistaja ilmeisesti ruuvannu (sinetti puuttuu pumpun perällä olevasta ruuvista)
Savua kyllä antaa kun kiihdytetään...häviää sit kun veto pienenee yläkierroksilla...
Mut jotenkin tuntuu et 108litran tankki ja 8tunnissa on jo melkein nollilla... eli tieajoa 5km (kaasu pohjassa ) sit takakauhalla maansiirtoo (reipasta tyhjäkäynti ajoa) ja sit taas maantiesiirto takas 5km (kaasu pohjassa)...
Onko jotain säätökonstia jolla vois palata alkuperäiseen syöttöön? (ei pelkällä näkö/hajuaisti kaavalla )
casella
Viestit: 187
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:58 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja casella »

Vähän tuntuu suurelle kulutus. Onko oikeasti tankki tyhjä vai mittari näyttää vain niin. Kaksi tuommosen kevyen käytön päivää ainakin omassa tankki riittää. Haju/näköaisti kaava on aivan hyvä syötön säätöön.Aukipäin syöttöruuvia aluksi vaikka puoli kierrosta, ja kiihdyttämään. Jos menee liian pienelle, niin se ei vaan jaksa mennä tienpäällä mihinkään, ei muuta vaaraa.
roopenpoika
Viestit: 1529
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Jossain koneessa olen nähnyt kuomaimen vivut ovat kiinnitetyt etukonsolin kiinnitys pulttien reikiin oikealle puolelle,
niihin pultteihin jossa on ristipää kanta, pultit tietenkin vaihtaen kuusiokannoiksi.
Osmo_
Viestit: 8626
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Tolla sadan litran tankilla kyntääkin jo 8ha.
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Syöttöä kokeiltu laskea.... mustaa savua tuli todella vähän... (melkein mustaa, enempi tummaa)
Eipä jaksa kone enää liikuttaa traktoria....4vaihteella ei jaksa enää kiihtyä...

Noh lisätty vähän lisää syöttöä ja taas tulee mustaa...taas jaksaa liikkua... hmmm.... mitenkähän toi turbotus? Luulis kulutuksen laskevan siinä samalla...
Osmo_
Viestit: 8626
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Eikö kannattasi viedä dieselhuoltoon ennenkun sattuu jotain :roll: Jos kerran säätökin on tollaista...
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Kyselin viisaammalta ja vastaus oli. Kyseessä jakaja pumppu joten ruuvin muutos vaikutus tunti asteikolla... rivipumpussa voi kokeilla puolikkaalla ja kokonaisilla kierroksilla...
Eli eikun aio on ja testaamaan mäkiajoa...sit on hyvä ku ylämäessä antaa (työssä) mustaa savua jo niin verran...
tommi
Viestit: 6082
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:12 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja tommi »

Kova on kulutus. Onkohan ilmasuodatin kuinka tukossa? Entäs suuttimet? Entäs irroittaako etuakselin veto? Mulla 108 litran tankki riittää kahdellekin päivälle kolmisiipisillä Överumeilla.

Mulla on kuusikarainen lisälohko, johon paine on otettu ihan vaan yhdestä alkuperäisestä kolmesta kaksitoimisesta lohkosta, siten että kuusikaraiselle menee putki toisesta pikaliittimen letkusta, ja lisälohkosta vapaaseen paluuseen, suodatin välissä. Toinen uhratun oman lohkon pikaliittimistä on vielä käytössä, sitä voi käyttää vaikka kippiliittimenä.
Viimeksi muokannut tommi, Ma Loka 17, 2016 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fordson Major Diesel -56 Fordson Super Major Manuel 2703E -62 Fordson Super Major Weatherill -62 Ford 5000 +Vammas kersantti -75 BM Volvo T600 -71 + Ponsse S15 vaunu Sampo Rosenlew 500 -79 Case IH mx4230 -96 Valtra T120 -05
lukke
Viestit: 2408
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja lukke »

Entäpäs ilmanputsari ? savuttaa varmasti jos tukkosuutta,
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] ja 51 vierailijaa