Ensin Ford,sitten Leyland&Fordson ja nyt MF 50B

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
savinen
Viestit: 1595
Liittynyt: To Tammi 10, 2008 5:20 pm
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja savinen »

Jopa on britti akulle paikan keksinyt ja varsinkin avautumis suunnan.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuvat alkoholista.
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

Samaa tuumin kun tuota aloin esille ottamaan :lol: Ja kaiken lisäksi vielä tuon telineen lukitustappikin poistuu keulasta taakse päin joten jos joutuisi metsässä tai jossain ryteikössä ajamaan niin periaatteessa olisi mahdollista pudottaa akku ajamalla eteenpäin ja sopivalla osumalla tappiin niin ois akku alla :lol:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
Osmo_
Viestit: 8625
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

On se siinä vaan hienosti. Mahdollisimman kylmässä paikassa :D Mut JD vetää paremmaks kun syylärin edessä on myös PA-sutit :mrgreen:
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
Avatar
Matsikka
Viestit: 16225
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

Paikallisessa K-maataloudessa oli aikoinaan Leukku jolla ajeltiin kaikensorttista tavaraa tiloille normaalien maataloustöiden ohella.
Eräänä aamuna yks työntekijä oli mennyt starttaamaan mutta ei Leukku ollut luvannutkaan.....tarkemmin tutkittuaan huomas että koneessa ei ollut enää akkua....oli pudonnut jonnekkin matkalle. Eli näin tosiaan voi käydä.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Jammu
Viestit: 22719
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja Jammu »

Osmo_ kirjoitti:On se siinä vaan hienosti. Mahdollisimman kylmässä paikassa :D Mut JD vetää paremmaks kun syylärin edessä on myös PA-sutit :mrgreen:
Eiks 90 lukulaisissa ole joissain JD pa suodattimet kopin alla aika matalalla
Suomi kuuluu länsimaihin
TepaR
Viestit: 1683
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 5:00 pm
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja TepaR »

Matsikka kirjoitti:Paikallisessa K-maataloudessa oli aikoinaan Leukku jolla ajeltiin kaikensorttista tavaraa tiloille normaalien maataloustöiden ohella.
Eräänä aamuna yks työntekijä oli mennyt starttaamaan mutta ei Leukku ollut luvannutkaan.....tarkemmin tutkittuaan huomas että koneessa ei ollut enää akkua....oli pudonnut jonnekkin matkalle. Eli näin tosiaan voi käydä.
Leukulla en ole ajanut metriäkään mutta Natikalla olen onnistunut tiputtamaan akun. Se oli sopivasti vielä just takarenkaan edessä niin allehan se jäi... Oisko ollut 1055 tms...
dunlop
Viestit: 465
Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 8:50 pm
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja dunlop »

Osmo_ kirjoitti:On se siinä vaan hienosti. Mahdollisimman kylmässä paikassa :D Mut JD vetää paremmaks kun syylärin edessä on myös PA-sutit :mrgreen:
Miten sen nyt ottaa,esim vanhoissa Pajeroissa on toinen akku kylmässä ajovalon takana ja toinen pakosarjan/turbon lähellä konehuoneen takanurkassa. Akuista toinen on yleensä kuivunut ja "kypsyy" aina ensin.Saa arvata kumpi,kylmässä vai lämpimässä oleva? :roll:
mauri
Viestit: 6687
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 12:00 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja mauri »

Kyllä se lämpimämmässä oleva akku ensin kypsyy.
Jos ne akut kuitenkin on rinnankytkettyjä ei tilanne ole niin paha kuin jos 12 V systeemi on tehty kahdesta 6 V akusta tai 24 V kahdesta 12 V akusta. Tälläisessä kytkennässä lataus menee vielä enemmän väärin kuin rinnankytkennässä. Lisäksi rinnankytketyistä akuista voi huolettomammin vaihtaa vain toisen akun jos haluaa nuukailla. Sarjakytkennässä eripariset akut ovat aina ongelma ja lyhytikäisyys taattu, johtuu se sitten lämpötilasta, akkujen iästä tai kapasiteetista.
t-40
Viestit: 2866
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 7:59 am
Paikkakunta: jyväskylä/muurame
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja t-40 »

tuossa pisti silmään tuo leukun käynnistyvyys... onko tässäkin tullut see kuuluisa kehitys, kun ei ainakaan oman vm69 nuffin ei tartte paljoa pyörähtää niin on pakkasestakin käynnissä, eikä kyllä tuolla vanhalla 70ah akulla paljoa sitä pyöritettäkään
t40am turbo vm 82 (belarus 425)
belarus 500 vm 72
belarus 825
belarus 920s turbo
dt75 b
vammas kersantti "nuffi"
sampo 10
scania 86s
lokomo ah145
åker h12b
o&k loader

belarus varaosat.

https://www.suonsyrjantila.net
Osmo_
Viestit: 8625
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

dunlop kirjoitti:
Osmo_ kirjoitti:On se siinä vaan hienosti. Mahdollisimman kylmässä paikassa :D Mut JD vetää paremmaks kun syylärin edessä on myös PA-sutit :mrgreen:
Miten sen nyt ottaa,esim vanhoissa Pajeroissa on toinen akku kylmässä ajovalon takana ja toinen pakosarjan/turbon lähellä konehuoneen takanurkassa. Akuista toinen on yleensä kuivunut ja "kypsyy" aina ensin.Saa arvata kumpi,kylmässä vai lämpimässä oleva? :roll:
Oon laittanut retkipatjaa tohon kylmän akun ympärille niin ei mee huonoks
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
nuhvi46063
Viestit: 2273
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 6:56 pm
Paikkakunta: Ylämaa
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja nuhvi46063 »

Osmo_ kirjoitti:
dunlop kirjoitti:
Osmo_ kirjoitti:On se siinä vaan hienosti. Mahdollisimman kylmässä paikassa :D Mut JD vetää paremmaks kun syylärin edessä on myös PA-sutit :mrgreen:
Miten sen nyt ottaa,esim vanhoissa Pajeroissa on toinen akku kylmässä ajovalon takana ja toinen pakosarjan/turbon lähellä konehuoneen takanurkassa. Akuista toinen on yleensä kuivunut ja "kypsyy" aina ensin.Saa arvata kumpi,kylmässä vai lämpimässä oleva? :roll:
Oon laittanut retkipatjaa tohon kylmän akun ympärille niin ei mee huonoks
Sama Varta ollut omassa Leukussa vuodesta 2007, eikä ole huonoksi mennyt.
Ilman mitään lämmikkeitä. Akku tykkää kylmästä.
Kohtalaisen monta engelsmannia tontilla...
http://nuhvi.net
dunlop
Viestit: 465
Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 8:50 pm
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja dunlop »

t-40 kirjoitti:tuossa pisti silmään tuo leukun käynnistyvyys... onko tässäkin tullut see kuuluisa kehitys, kun ei ainakaan oman vm69 nuffin ei tartte paljoa pyörähtää niin on pakkasestakin käynnissä, eikä kyllä tuolla vanhalla 70ah akulla paljoa sitä pyöritettäkään
Samaa ihmettelin kun omat kokemukset aiheesta ei oikein kohtaa SS-miehen kanssa.Onhan kaikki koneet yksilöitä,mutta mitä omalle kohdalle on osunut niin en rivipumpullista Leukkua oikein millään osaa huonoksi käynnistyjäksi sanoa.Pakkosyötön vaatii pakkasessa,muuten on pitkä startti.
Faktatietoa aiheesta kertoo Vakolan koetusselostus,jonka mukaan kylmäkäynnistyvyys on hyvä jos moottori käynnistyy -22,5 asteessa.
Leyland 472:sen koetusselostuksessa todetaan seuraavasti: Leyland 472-S käynnistyi —22,5 °C lämpötilassa.
stls
Viestit: 1077
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 5:43 pm
Paikkakunta: Kanta-Häme
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja stls »

dunlop kirjoitti:
t-40 kirjoitti:tuossa pisti silmään tuo leukun käynnistyvyys... onko tässäkin tullut see kuuluisa kehitys, kun ei ainakaan oman vm69 nuffin ei tartte paljoa pyörähtää niin on pakkasestakin käynnissä, eikä kyllä tuolla vanhalla 70ah akulla paljoa sitä pyöritettäkään
Samaa ihmettelin kun omat kokemukset aiheesta ei oikein kohtaa SS-miehen kanssa.Onhan kaikki koneet yksilöitä,mutta mitä omalle kohdalle on osunut niin en rivipumpullista Leukkua oikein millään osaa huonoksi käynnistyjäksi sanoa.Pakkosyötön vaatii pakkasessa,muuten on pitkä startti.
Faktatietoa aiheesta kertoo Vakolan koetusselostus,jonka mukaan kylmäkäynnistyvyys on hyvä jos moottori käynnistyy -22,5 asteessa.
Leyland 472:sen koetusselostuksessa todetaan seuraavasti: Leyland 472-S käynnistyi —22,5 °C lämpötilassa.
Mitä meillä on noita Leukkuja ollut, parhaimmillaan 4kpl samassa kylmässä tallissa, niin valtavasti on eroa eri yksilöiden välillä käynnistyvyydessä. Kaikki samalla Minimecin rivipumpulla. Se, joka on ollut uudesta asti hyvä käynnistyjä, on sitä edelleen. Toiset sitten aina olleet huonompia. Varmasti konerempalla saisi jotain henkeä niihin huonompiin. Letkulämppäri on kuitenkin hyvä apu kovemmilla pakkasilla.
Tyypillistä englantilaisen laadun heilahtelua joka tapauksessa :)
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

t-40 kirjoitti:tuossa pisti silmään tuo leukun käynnistyvyys... onko tässäkin tullut see kuuluisa kehitys, kun ei ainakaan oman vm69 nuffin ei tartte paljoa pyörähtää niin on pakkasestakin käynnissä, eikä kyllä tuolla vanhalla 70ah akulla paljoa sitä pyöritettäkään
Tästä väkkärästä kuoli vaan akku yksinkertaisesti kokonaan kerrasta niinkuin näillä nyky akuilla on tapana :evil: Tuolla uudella 100Ah akulla ei tarttee leikkiä yhtään vaan kun avainta kääntää niin heti hörähtää tulille vaikka jakajapumpulla onkin tämä laitos :lol:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

Hehku on vieläkin vaihtamatta eikä sitä näillä keleillä kyllä edes kaipaa nyt kun on kunnon akku keulilla :lol: Tänään otin tämän kuitenkin ulos hallista vähän ulkoilemaan ja tekemään nostotehtäviä :lol:
KuvaLeyland kantohommissa (1) by antti hietanen, on Flickr
Piti tuon tulevan aitan vierestä pelastaa muutama puhelin pylväs vähän kuivempaan paikkaan jemmaan kun noille on käyttökohde jo tiedossa kunhan vaan keli hieman pakastuu että pääsee traktorilla navetan taakse :P
KuvaLeyland kantohommissa (3) by antti hietanen, on Flickr
Olisihan tälläinen homma tosin helpompaa trukkipiikeillä mutta kun ei sellaisia ole niin täytyy vähän soveltaa :lol:
KuvaLeyland kantohommissa (7) by antti hietanen, on Flickr
Homma alkaa olla pylväiden siirron osalta ohitse 8) Jatketaan sitten vastaavaa hommaa kun maa jäätyy :lol:
KuvaLeyland kantohommissa (6) by antti hietanen, on Flickr
Tuommoinen pikku kasa sitä käyttökelpoista pylvästä sitten löytyi :lol:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
-SS-
Viestit: 15652
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja -SS- »

dunlop kirjoitti:
t-40 kirjoitti:tuossa pisti silmään tuo leukun käynnistyvyys... onko tässäkin tullut see kuuluisa kehitys, kun ei ainakaan oman vm69 nuffin ei tartte paljoa pyörähtää niin on pakkasestakin käynnissä, eikä kyllä tuolla vanhalla 70ah akulla paljoa sitä pyöritettäkään
Samaa ihmettelin kun omat kokemukset aiheesta ei oikein kohtaa SS-miehen kanssa.Onhan kaikki koneet yksilöitä,mutta mitä omalle kohdalle on osunut niin en rivipumpullista Leukkua oikein millään osaa huonoksi käynnistyjäksi sanoa.Pakkosyötön vaatii pakkasessa,muuten on pitkä startti.
Faktatietoa aiheesta kertoo Vakolan koetusselostus,jonka mukaan kylmäkäynnistyvyys on hyvä jos moottori käynnistyy -22,5 asteessa.
Leyland 472:sen koetusselostuksessa todetaan seuraavasti: Leyland 472-S käynnistyi —22,5 °C lämpötilassa.
No, mitä Vakolan koetusselostus oikeastaan kertoo Leylandin käynnistyvyydestä, koska esimerkiksi Standard - moottorilla varustettu Massey Ferguson 35 käynnistyi -26,2 asteen pakkasessa (huoneenlämpöinen akku) , selostus nro 283, ja huonoksi käynnistyjäksi mainittu Ford 5000 käynnistyi -25,8 asteen pakkasessa (akku -24,7) koetussel. nro 698

-SS-
-SS-
Viestit: 15652
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja -SS- »

savinen kirjoitti:Jopa on britti akulle paikan keksinyt ja varsinkin avautumis suunnan.
Ja on muistettava, että 1970-luvun puolivälin aikaan Kesko tajusi, että Leukkuun tarvitsee ISON 180 Ah akun, jotta jaksaa hyrräillä akulla moottorin lämpimäksi, että sytyttää. Isompaa akkua varten tehtiin semmoinen terälevystä pokattu umpilaatikko, varmaan samassa paikassa väännetty, kuin se levystä pokattu vetokoukku. Kun engelsmanni vain antoi akun liukua avotelineeltä, suomalalsen 272:n omistaja ähki ensin akun toisesta päästä alaslasketun laatikon reunan päälle. Ja vetämään siitä sitten sivuun, niin että kipunat simissä vaan leijuivat. Ja koppi toisesta päästä, kun putosi reunan päältä. Ja on muuten sivureunoista piukka se 180 Ah Salama siihen koloon. Sitten takaisin laittaessa se akku piti liu'uttaa ylöspäin vetämällä jollain sieltä toiselta puolelta, jolloin akun pääty lopsahti sinne laatikon pohjalle. Sitten vasta pääsi nostamaan laatikkoa tangon varaan.

Sanomattakin selvää, että laatikko oli aina täynnä jotakin rapaa ja putua. Pohjasta kuin näkkileipä. Kannattaa tehdä isommat vedenpoistoakot sinne. Pääty on hiukan auki jätetty pokatessa, mutta sieltä alanurkasta levyn reunat ovat niin lähellä, että täynnä pölymultaa. Ilmanputsarin polynpoistoläppä pudottaa putun akun päälle.

-SS-
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

Hehkun sain vaihdettua tuossa viime viikonloppuna ja onneksi mittasin johdosta virrat ennenkuin tälläsin liittimen kiinni hehkuun :shock: Tarvikemallin virtalukossa ei ole erillistä hehkun asentoa vaan tarjoaa kokoajan virtaa siis eteenpäin ja näin ollen olisi siis uusi hehku palannut äkkiä entiseksi jollei olisi tullut varmistettua tuota hommaa ensin :wink: No nyt on sitten kojelaudassa hehkulle erillinen katkaisija virtalukon vieressä ja näillä muutaman asteen pakkasilla mitä tuota kokeilin niin sopiva hehkutus aika on 10sekuntia jolloin lähtee kuin kesällä käyntiin :D Tänään oli sitten perälevyn vuoro päästä työn alle ja tarkemmin kulutusterän vaihto :P
KuvaKulutusterän vaihto perälevyyn (1) by antti hietanen, on Flickr
KuvaKulutusterän vaihto perälevyyn (2) by antti hietanen, on Flickr
Lähtötilanne oli siis tämän näköinen :lol: Kuten kuvasta näkee niin ei sitä entistä kulutusterää enää käytännössä ollut jäljellä yhtään :lol:
KuvaKulutusterän vaihto perälevyyn (3) by antti hietanen, on Flickr
KuvaKulutusterän vaihto perälevyyn (4) by antti hietanen, on Flickr
Laitoin tuon tasaterän tilalle verkkoterän ja täytyy kyllä myöntää että tuo hakkaa tasaterän 100-0 auraushommassa ainakin ja veikkaan että tulos on sama kesällä sitten tasaushommassakin :D
KuvaKulutusterän vaihto perälevyyn (5) by antti hietanen, on Flickr
Ja pitihän sitä terää myös testata ja täytyy sanoa että taisi loppua nyt pihamaalla liukastelu tämän myötä :lol:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

Tämäkin otti ja meni hajoamaan alkuviikosta :shock: Tuota takapäätä työntövarren kohdalta jo katselin kyllä osto hetkellä ja epäilinkin että noinkohan tulee kestämään ja se selvisi nyt ettei kestännyt :lol: Oli sitten edellinen omistaja onnistunut halkaisemaan palan irti tuosta työntövarren korvakosta ja oli sitten vaan tappi ja koko helahoito hitsattu yhdeksi puuksi niin eihän se kestä sitten kun verkkoterällä alkaa pihoja putsailemaan :twisted:
KuvaLähtökohta,tappi poissa by antti hietanen, on Flickr
Vanhan tapin sai poistaa suosiolla rälläkän avulla että sai paikat putsattua :wink:
KuvaUusi tappi paikallaan by antti hietanen, on Flickr
Uusi tappi paikoilleen ja heiluu vieläkin kuin mummon hammas joten ei siinä muu auta kuin kaivaa hitsikone esille sitten ja antaa vähän puikkoliimaa :lol:
KuvaJa hitsaus päälle by antti hietanen, on Flickr
Tällä kertaa tosin vain sitten hitsi pelkkään tappiin :roll: Kuva kyllä ei kovin selvä ole ja tämä kyllä nyt on sellainen hätä ratkaisu siihen että pääsee pihoja putsailemaan nyt. Tuon kun tekee kunnolla tulevaisuudessa niin pitää lähteä ostamaan ehjä osa ennenkuin tuon saa korjattua kunnolla :wink: Tuosta kotelosta kun tosiaan puuttuu tapin ympäriltä palanen sekä myös yhden pultin kohdalta sellainen 2cm pala :evil:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
häkkyrä
Viestit: 773
Liittynyt: Ma Elo 30, 2010 11:19 am
Paikkakunta: saarijärvi
Viesti:

Re: Ja merkki vaihtui,tällä kertaa sitten Leyland

Viesti Kirjoittaja häkkyrä »

En malttanut jättää tuota korjausta sitten kuitenkaan tuollaiseksi :mrgreen: Otin siis koko helahoidon uudelleen irti ja kipaisin eilen koulun metallipuolelta 6mm vahvaa ainesputkea pätkän jonka halkaisin ja hitsasin tuon puuttuvan palan tilalle ja kas kummaa loppui turhat välyksetkin samointein tuosta kohdasta :D Tänään sitten kun tuon osan sai valmiiksi niin samoilla vauhdeilla kiipesin kopin katolle työkalujen kanssa :twisted:
KuvaVanhat valot by antti hietanen, on Flickr
Eli nuo vanhat halogeeni työvalot saivat nyt lähtöpassin katon nurkasta ja tälläsin niiden tilalle sitten nykyajan mukaiset Ledit kun ei ole vielä kiinasta tullut sitä LED baria :roll:
KuvaUudet valot by antti hietanen, on Flickr
Tyylin sopivia neliskanttisia ledejä ei hyllyssä ollut valmiina yhtään mutta kyllä ne nämä pyöreätkin varmaan saman asian ajaa :lol:
KuvaKyllähän näillä jo jotain näkee (4) by antti hietanen, on Flickr
KuvaKyllähän näillä jo jotain näkee (5) by antti hietanen, on Flickr
Kyllähän näillä varmasti jo jotain näkeekin mutta itse ainakin jäin kaipaamaan lisää valoa etukulmiin :twisted: Tosin nyt varmaan ehtii myös akku latautua vähän nopeammin kuin ennen :roll: Ennen kun sai vähintään sen tunnin verran kone käydä ennenkuin akussa alkoi olla tarpeeksi virtasta :lol: Ja loppuun pikku yleiskuva leukun valotehoista ja alueesta
KuvaKyllähän näillä jo jotain näkee (1) by antti hietanen, on Flickr
Tuota kuvaa kun katsoo niin kyllähän tuonne vielä valoja voisi lisäillä :lol:
Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 -98
Mb ML280CDI -07
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Joppehoo ja 39 vierailijaa