Veikkaan väljyyttä, onhan sillä vissiin ajettu jonkun verran.Alfons kirjoitti:Fe35 kirjoitti:Pitää etsiä jostain nyt niitä pieniä tulppia.
Tuo ei mene vielä jakeluunkun katsoo tuotta nokkaa
kun mäntä on ylhäällä (Magneeton sytytysmerkki kohdalaan) ja venttiilit saksaa niin tässä on sillon molemmat venttiilit yhtäaikaa raollaan. Pako menossa kiinni ja imu aukeaa.
Saa pyörittää magneettoa jonkun verran tuon klo12 olevan merkin yli ennen kuin pakoventtiili on kokonaan kiinni näyttäis liike loppuvan klo 10 kohdalla.
Miten seos voi syttyäkkään jos pako on auki kun kipinä tulee, en ymmärrä.
Pitää vissiin uskoa merkkeihin ei omaa järkeen.
Pyöräytäppä magneettoa vielä kierros ja katsoppa sitten venttiilejä...
Eikö tuossa se sytytys tule joka kierroksella, vaikkei sitä tarvitsekkaan.
Magneetossa on se möykky ja sitten siinä eturattaan etupuolella sille haistelija.
Joskus tuli tuollaista ruuvattua ja välissä ajettuakin. Mieleen jäi vain se että kunnossa ollessaan ei paljoa tarvinnut käynnistyäkseen.
Miksi mäntä alunperin vaihdatettiin?
Pytyssä näkyi vielä hoonausjäljet eli ilmeisesti hoonattu ja mäntä vaihdettu 39mm se kumminkin oli.
Juu magneettoa kierros ja molemmat venttiilit kiinni, menin jo tässä sekaisin kun sanottiin että ei väliä miten päin se nokka siellä on kun kipinä tulee aina.
Kumma kun autoja ja traktoreita osaa rassata muttei enää mopoja
Itselläkin oli penskana monkey, ajoin sillä 10 vuotta ja pari kertaa mittarin ympäri, oli aina laakin peli. Tämä työn alla oleva on jotain ihan muuta.