kyllä hydoria kai voi pyörittää molemmin päin mutta yleensä ne on pyrinyt suoraan VO:sta ilman välityksiä.
ja vauhtipyörä täytyy mielestäni säilyttää ehdottomasti
enkä myöskään menisi hitsaamaan mitään suoraan pyörään vaan
vetotumppi pulteilla kiinni vauhtipyörään.
Hydor 11
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: To Loka 18, 2007 9:19 am
- Paikkakunta: Kaustinen
- Viesti:
Juu, laipalla tuo tumppi on tarkoitus laittaakin ja vauhtipyörä pitää olla paikallaan kyllä. Sitä vain katseltiin että suoraan ulos-otosta pyörittäessä tuuletin puhaltaa ilman "sylintereiltä jäähdyttimen suuntaan".Lavamitsu kirjoitti:kyllä hydoria kai voi pyörittää molemmin päin mutta yleensä ne on pyrinyt suoraan VO:sta ilman välityksiä.
ja vauhtipyörä täytyy mielestäni säilyttää ehdottomasti
enkä myöskään menisi hitsaamaan mitään suoraan pyörään vaan
vetotumppi pulteilla kiinni vauhtipyörään.
Tosiaan mitä noita kompuroita oon nähny niin suoraanhan se veto monesti on, mutta myös tuuletin isompi ja pooriholkin "alla" jäähdyttäen sylintereitä.
1968 Massey-Ferguson 135
1962 Super Major
1985 Corvette
1974 Solifer Speed SM
1962 Super Major
1985 Corvette
1974 Solifer Speed SM
Sanoisin että epäilyttää aika paljon riittääkä traktorissa vääntöä pyörittää kolminkertaisella nopeudella. Jos pyörittää tavallisella 40,5 hv Majorilla Hydor K14, niin se ottaa 40 hv tehoa. K-14 tuotto varmaan suurempi, mutta ei se ero niin valtava ole. Elikä ainakin kaiken tehon ottaa perus Majorista suoralla vedolla K-14, yhtään ei kärsi nostaa kierroksia välityksellä.
-
- Viestit: 3874
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 6:20 pm
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 450DT, akkli ja 61 vierailijaa