Taitaa se sinun pappasi olla sellaisella kaasuttimella varustettu, joka on oikealle puolelle käännettu ja siinä on 90 asteen mutka kurkussa.kalvaana kirjoitti:Kunnostelen vuoden 85 Pappaa :P . Mikä mahtaa olla vikana, kun tehoja ei ole? Aika vaatimattomaan mäkeen pitää vaihtaa ykköselle. Välitykset alkuperäiset ja sylinteri ja mäntä uudet. Kaasarissa säätösuutin ja ilmanputsarissa uus filtteri. Tasamaalla saa kulkemaan mukavsti ja säätösuuttimella löytyy sopivat seokset helposti, mutta mäkeen hyytyy.
Mitä seuraavaksi? Otin juuri magneeton suojat auki, että jos sytytysennakkoa tutkailisi. Kuka tietää, paljonko pitäis ennakkoa olla?
Löyty vielä vanhoilta kakstahtiajoilta oleva heittokellokin tulpan reikään 8)
Tällaiset moottorit olivat alun perin erittäin laiskoja. En tiedä onko tälläisessa samanlainen sylinteri kanaviltaan kuin siitä vanhemmassa mallissa, jossa oli loivakurkkuinen kaasutin rungon suuntaisesti. Tässä mallissa riitti tehoa, vääntöä ja nopeutta