MF 175S ohjekirja / ohjaustehostin

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
tre
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 11:36 am
Paikkakunta: PALOKKA
Viesti:

MF 175S ohjekirja / ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja tre »

Löytyykö sähköisessä muodossa ohjekirjaa yo. kamppeeseen. Lähinnä kiinnostaisi ohjaustehostimen osalta.

Ongelmana on hävinneet tehot tehostimesta. Välyksiä vivustosta kyllä löytyy, mutta kun painoin ohjausventtiilin sisään ei alkanut mitään tapahtua. Muistan että aikaisemmin tuolla tavalla sai kokeiltua että tehostin yleensä toimii. Öljyä näyttäisi pumpussa kyllä olevan. Olisiko vinkkejä mikä mahtaa olla vialla?
jarsi
Viestit: 1317
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: Ludvika Sweden
Viesti:

Re: MF 175S ohjekirja / ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja jarsi »

tre kirjoitti:Löytyykö sähköisessä muodossa ohjekirjaa yo. kamppeeseen. Lähinnä kiinnostaisi ohjaustehostimen osalta.

Ongelmana on hävinneet tehot tehostimesta. Välyksiä vivustosta kyllä löytyy, mutta kun painoin ohjausventtiilin sisään ei alkanut mitään tapahtua. mikä mahtaa olla vialla?
On pumppu jo aika huonossa kunnossa,yleisintä vikaa ferkuissa :cry:
Jatkossakin hyvin
http://www.maskinisten.net
tre
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 11:36 am
Paikkakunta: PALOKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tre »

Voiko noita pumppuja korjata vai meneekö uusiin puihin?
verku
Viestit: 530
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 11:41 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja verku »

Korjaussarja maksaa 20, joka käsittää tiivisteitä sinne ja tänne ja pumppu maksaa jotain 200. Mutta tuo ohjaustehostin on niin henkimaailman vehje ettei välttämättä toimi vielä sittenkään.
jarsi
Viestit: 1317
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: Ludvika Sweden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarsi »

tre kirjoitti:Voiko noita pumppuja korjata vai meneekö uusiin puihin?
Tässä on muutamia kuvia tehostajasta :P
http://kuvablogi.com/nayta/309328/
löytyy paljon muutakin
Jatkossakin hyvin
http://www.maskinisten.net
MOP
Viestit: 7525
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MOP »

Siihen sylinteriin on myös saatavana tiivistesarja kanssa johonkin 20-30 €n hintaluokkaan. Kunhan satasarjalaisen ohjekirjan saat, no 135 isomman 165sta alkaen, niin sovella loput, rakenne on melkoisen sama kaikissa.
Tai sitten tilaat Kettusen Karilta. kari@surffi.net Ja sitten niissä nivelissä ei saa olla yhtään väljää. Voi olla, että tuon 175 tehostaja on erilainen vähän, kun myöhemmissä satasarjalaisissa. Näin sellaisen kerran Mähösellä ja se oli erilainen, kun mun 165ssa.
kalvaana
Viestit: 7336
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

Mitenkä on öljyt ja suodatin vaihdettu viimeksi ja onhan siellä oikeata tavaraa? Eikös siinä systeemissä ole automaattivaihteistoöljy?
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
tre
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 11:36 am
Paikkakunta: PALOKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tre »

[quote="kalvaana"]Mitenkä on öljyt ja suodatin vaihdettu viimeksi ja onhan siellä oikeata tavaraa? Eikös siinä systeemissä ole automaattivaihteistoöljy?[/quote]
Huomasin tuon kanssa että atf:ää pitäisi olla. IKH:lta tuntuu löytyvän varaosia hyvin, jopa hyllystä. Näyttäisi olevan kolme eri mahdollisuutta suodattimeen. Kokeillaan näillä jos tulisi tehoja takaisin.
jarsi
Viestit: 1317
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: Ludvika Sweden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarsi »

tre kirjoitti: Huomasin tuon kanssa että atf:ää pitäisi olla. IKH:lta tuntuu löytyvän varaosia hyvin, jopa hyllystä. Näyttäisi olevan kolme eri mahdollisuutta suodattimeen. Kokeillaan näillä jos tulisi tehoja takaisin.
Jos katselit kuvista niin traktorissasi on pumppu nr 1 sekä suodatin nr 3
paperisuodatin fyysinenkoko on 63x86x27mm
Jatkossakin hyvin
http://www.maskinisten.net
tre
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 11:36 am
Paikkakunta: PALOKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tre »

VIka löytyi kun avasin työsylinterin. Pultti joka pitää männän kiinni varressa oli irrallaan. Täytynee katsella uusi pultti jostain, oli jonkin verran luokilla.
kalvaana
Viestit: 7336
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

No hyvä, että vika löytyi.
Sitten lopuksi uutta ATF:ää ja suodinta kehiin ja eikun ajoa vaan.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
Ford 4000
Viestit: 1062
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:41 pm
Paikkakunta: Pohj.Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ford 4000 »

175 S Fergun ohjaus on oikealle kevyt ,sormenpäällä jaksaa rattia pyörittää,mutta vasemmalle täytyy käyttää jo voimaa. mäntähän on vasemmalle varren paksuuden pienempi ,mutta ei kait se voi noin paljon vaikuttaa. Tehostusta on vasemmallekin olemassa, mutta heikommin.
Olisiko kellään kokemusta?
Ford 4000
Viestit: 1062
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:41 pm
Paikkakunta: Pohj.Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ford 4000 »

175 S Fergun ohjaus on oikealle kevyt ,sormenpäällä jaksaa rattia pyörittää,mutta vasemmalle täytyy käyttää jo voimaa. mäntähän on vasemmalle varren paksuuden pienempi ,mutta ei kait se voi noin paljon vaikuttaa. Tehostusta on vasemmallekin olemassa, mutta heikommin.
Olisiko kellään kokemusta?
tapsa
Viestit: 3885
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:46 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tapsa »

Yleensä säätöhomma, mutta kait sinä olet sen jo säätänytkin. Jos pumpun paineet ovat liian alhaalla, niin silloin eron kait voisi jo havaitakin.
Luxa
Viestit: 779
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 5:53 pm
Paikkakunta: p-savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Luxa »

ota sitä kartio ruuvia kierros löysemmälle. tahtoo ajanmyötä tulla välystä tohon ohjaukseen niin toi normi 7 kierrosta ei taho riittää enää. itellä taitaa just 8 kierrosta olla auki niin sit rupes tehostaa molempiin suuntiin.
Ford 4000
Viestit: 1062
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:41 pm
Paikkakunta: Pohj.Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ford 4000 »

Luxa kirjoitti:ota sitä kartio ruuvia kierros löysemmälle. tahtoo ajanmyötä tulla välystä tohon ohjaukseen niin toi normi 7 kierrosta ei taho riittää enää. itellä taitaa just 8 kierrosta olla auki niin sit rupes tehostaa molempiin suuntiin.
Se ruuvi oli niin jumittunut ettei saanut auki. Mitään säätöjä en ole vielä tehnyt ,joten saattaapa vika vielä korjaantua.
jarsi
Viestit: 1317
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: Ludvika Sweden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarsi »

Oletko lähdössä JOULU :?:
Se ruuvi oli niin jumittunut ettei saanut auki. Mitään säätöjä en ole vielä tehnyt ,joten saattaapa vika vielä korjaantua.
Ja kun poistat pystyakselista KAIKKI helat ja panet uudet sekä uuden akselinkin sekä pistät väliliuskat sille akselille ettei se pääse shouvaan
ylös alas niin alkaa säädöt pysymään paikoillaan.
Pieni kuva viellä, tähän jouduin asentamaan kaksi 3:in liuskaa , toinen näkyy asennettuna akselilla kehtoa vasten
Kuva
Jatkossakin hyvin
http://www.maskinisten.net
Kaizu
Viestit: 7
Liittynyt: La Marras 10, 2018 4:00 pm
Viesti:

Re: MF 175S ohjekirja / ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Ohjekirja kyseiseen kamppeeseen kiinnostaisi kanssa. Onko kenelläkään skannattuna?
Wiksu vekotin
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2019 12:54 pm
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Wiksu vekotin »

Ford 4000 kirjoitti:175 S Fergun ohjaus on oikealle kevyt ,sormenpäällä jaksaa rattia pyörittää,mutta vasemmalle täytyy käyttää jo voimaa. mäntähän on vasemmalle varren paksuuden pienempi ,mutta ei kait se voi noin paljon vaikuttaa. Tehostusta on vasemmallekin olemassa, mutta heikommin.
Olisiko kellään kokemusta?

Ohjausventtiiliä käyttävän säätötangon pituus vaikuttaa tähän. Siinä on erilainen nousu vanttiruuvin päissä ja siten säädettävissä hyvinkin tarkasti, että toimii molempiin suuntiin tasan jos kartioruuvin välys on sopiva.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 45 vierailijaa