Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
sja
Viestit: 1692
Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 9:09 am
Paikkakunta: KVS
Viesti:

Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja sja »

Ei helekutti sentään, miten tuon markkinointituuban saa loppumaan!? Joka viikko kuukaudesta toiseen saa kuunnella samoja remonttitarjouslitanioita, alkaa ihan oikeasti olla jo kypsä tähän. On ilmoitettu numero suoramarkkinointiestoon ja lehtien myynti on ehkä jopa vähentynytkin. Mutta nuo remonttifirmat saa näköjään jotain muuta kautta liittymänumerot kun tuntuu vauhti vain kiihtyvän kun kiinteistön ikä kasvaa :twisted:

Ei kehtais jättää jokaiseen tuntemattomaan numeroon vastaamattakaan kun joukossa on välillä ihan asiallisiakin yhteydenottoja. Onko tässä enää muuta konstia kuin hävittää puhelinliittymä ja ottaa joku prepaid tmv josta ei jää jälkiä minnekään markkinointikoneistoon :evil:

Pienenä businessvinkkinä, voisinpa jopa maksaa jonkun euron per kk jos saisi 100% rauhan näiltä kauppamiehiltä :lol:
Valtra N141A-07
Valtra 6300 -02
Ursus 385-4 -80
Leyland 270 -75
Perceiver
Viestit: 1080
Liittynyt: La Maalis 24, 2018 11:59 am
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Perceiver »

Tuonne kun soitat, niin loppuu.

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
SamiT
Viestit: 6788
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja SamiT »

Kielto on tehtynä mutta lehtiä, remontteja, sähköliittymiä ja muuta nettihakemistopalvelup*skaa soitellaan koko ajan. Olen ottanut käyttöön tökerön linjan katkaista siihen paikkaan puhelu kun kuulen että jotakin myydään niin ehkä hiukan harvemmin soittavat uudestaan. Sitkeitä ovat myös poliisikoira, poliisiurheilu ja muita viraomaislehtiä julkaisevat firmat soittelemaan kun tuli joskus laitettua poliisikoiralehteen ilmoitus. Miksi tällainen (työnteon) häiritseminen voi olla sallittua?
Valmetit 20, 361, 359, 502, 305, 1203 ja 8450 sekä Valtra M130 ja T170.
sja
Viestit: 1692
Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 9:09 am
Paikkakunta: KVS
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja sja »

Perceiver kirjoitti:Tuonne kun soitat, niin loppuu.

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
On soitettu tuonne mutta ei näytä tehoavan kaikkiin kaupustelijoihin :?
Valtra N141A-07
Valtra 6300 -02
Ursus 385-4 -80
Leyland 270 -75
Perceiver
Viestit: 1080
Liittynyt: La Maalis 24, 2018 11:59 am
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Perceiver »

sja kirjoitti:
Perceiver kirjoitti:Tuonne kun soitat, niin loppuu.

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
On soitettu tuonne mutta ei näytä tehoavan kaikkiin kaupustelijoihin :?
Kesti kuukauden päivät ennen kuin tehosi. Aivan satunnaisia soittoja silti tulee. Seuraavalta kauppurilta kannattaa kysyä mistä ovat saaneet yhteystiedon ja että olet kieltänyt markkinoinnin.
-SS-
Viestit: 15608
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Perceiver kirjoitti:Tuonne kun soitat, niin loppuu.

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
Toimii vain kuluttajaliittymissä.

-SS-
sja
Viestit: 1692
Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 9:09 am
Paikkakunta: KVS
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja sja »

Perceiver kirjoitti:Kesti kuukauden päivät ennen kuin tehosi. Aivan satunnaisia soittoja silti tulee. Seuraavalta kauppurilta kannattaa kysyä mistä ovat saaneet yhteystiedon ja että olet kieltänyt markkinoinnin.
Alkukesästä soitin tuonne suoramarkkinointikieltoon, ja lehtien kaupustelu onkin hiljentynyt. Mutta sähkösoppareita sekä remontteja kaupitellaan edelleen kiihtyvällä tahdilla. Menee vähän idea koko markkinointiestolta kun kuitenkin joutuu vastailemaan noihin puheluihin. Luulis että kuitenkin jo 2010-luvulla pystyis markkinointieston rakentamaan suht koht vedenpitäväksi, operaattorit hereillä nyt! Tuleviin puheluihin vastaavantyyppinen blokkeripalvelu kuin nettiselaimissa :roll:
Valtra N141A-07
Valtra 6300 -02
Ursus 385-4 -80
Leyland 270 -75
usko55
Viestit: 683
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 4:33 pm
Paikkakunta: suonenjoki
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja usko55 »

Luulis että suomalainen osaa sen verran "selvää suomenkieltä" että myyskeltelijä ainakin tietää mistä olevansa kotoisin.
Joo...
Jammu
Viestit: 22648
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Jammu »

puhelimessa fonecta useimmiten kertoo jos ehtii peliin soittajan

muuten noista pääsee aika äkkiä eroon...


sitten jos jokin asia kiinnostaisi, ei onnistu kun sanon etten tee puhelimessa sopimuksia vaan lähettää kirjallisena paperit kotiin että voi tutustua. joka kerta tullut paskaa käteen kun on mennyt myöntymään.
Suomi kuuluu länsimaihin
Eepee
Viestit: 6351
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Eepee »

Kun voi arvailla, kuinka karsea työpaikka on puhelinmyynti, niin ihan ei viiti olla epäkohteliaskaan. Itse yritän vain lopettaa nopeasti, kohteliaasti ja päättäväisesti, kummankin aikaa säästääkseni. Mutta kaikkiin ei tehoa :| .

Törkein tapa myyjältä on alkaa syyllistää. Olen kuullut naisäänellä esim. "ai, sinä et siis välitä terveydestäsi?", jotakin luontaistuotehumpuukia olis pitäny alkaa niellä. Tai Alexandrian myyjä, joka selvästi suuttui ja alkoi tentata syytä, kun lähtenyt heidän "neuvontaansa"...ainoa kerta, jolloin todella olen kouluttanut myyjää siitä, kuka on kenen palvelija. Ei ole sen jälkeen soiteltu sieltä kertaakaan :? .
The idea is to die young as late as possible
opastaja.
Viestit: 4021
Liittynyt: Ma Maalis 03, 2014 4:31 pm
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja opastaja. »

minä en o pannu puhelinta kiinni
vaan jättäny auki pöydälle ja lähteny muihin hommiin
aattelin että pääsevät nopeammin seuraavaa kiusaamaan
jos äkkiä lopetan

on se puhelu aina aikanaan päättyny
ehkä ovat lopulta kyllästyneet
no tämä on nyt tätä tämmöstä aikaa
Jammu
Viestit: 22648
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Jammu »

Eepee kirjoitti:Kun voi arvailla, kuinka karsea työpaikka on puhelinmyynti, niin ihan ei viiti olla epäkohteliaskaan. Itse yritän vain lopettaa nopeasti, kohteliaasti ja päättäväisesti, kummankin aikaa säästääkseni. Mutta kaikkiin ei tehoa :| .

Törkein tapa myyjältä on alkaa syyllistää. Olen kuullut naisäänellä esim. "ai, sinä et siis välitä terveydestäsi?", jotakin luontaistuotehumpuukia olis pitäny alkaa niellä. Tai Alexandrian myyjä, joka selvästi suuttui ja alkoi tentata syytä, kun lähtenyt heidän "neuvontaansa"...ainoa kerta, jolloin todella olen kouluttanut myyjää siitä, kuka on kenen palvelija. Ei ole sen jälkeen soiteltu sieltä kertaakaan :? .
Tuttuja keinoja.

Syyllistäminen.... Sitten kun sanoo ettei ole rahaa tai en läytä rahaa tämmöseen niin tarjotaan osamaksua.

Juu ei niitten kans kannata alka keskustella, siitä ei järkevää loppua tule.

Eikä kannata puhelinmyyjää sääliä, nehän ei vissiin edes ole semmosia aktiivimalliin kelpaavia ghommia joten ei tule kenenkaan asioita paskottua vaikket säälistä ostaiskaan.


...tätä kirjottaessa just joku vanhempi akka soitti suomen vesi tai mikälie kusiturvasta, viemäriä olis tullut kuvaamaan. Hyvät päivänjatkot toivotin. :roll:
Suomi kuuluu länsimaihin
DexMasZet
Viestit: 7751
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 6:22 pm
Paikkakunta: Vieremä
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja DexMasZet »

Mulla on prepaiddi, ei soittele joutilaat, ja ite voit hoijella hämärähommia ja soetella huor... huonoille naisille että ei jäläkiä jää.
Suosittelen. :D
Jammu
Viestit: 22648
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Jammu »

Eiks huor.. naisilla ole prepaidit, mitäs jäläkiä siit, senkus työpuhelimella soittelee vaan päiväkaffeseurat kermojen kera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Suomi kuuluu länsimaihin
jokuvaan
Viestit: 496
Liittynyt: Ti Maalis 17, 2015 9:30 pm
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Tee myös maistraattiin kielto tietojen luovutukselle.
Punaparta
Viestit: 3674
Liittynyt: Pe Tammi 29, 2010 8:10 am
Paikkakunta: Nousiainen
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Punaparta »

Jammu kirjoitti:puhelimessa fonecta useimmiten kertoo jos ehtii peliin soittajan

muuten noista pääsee aika äkkiä eroon...


sitten jos jokin asia kiinnostaisi, ei onnistu kun sanon etten tee puhelimessa sopimuksia vaan lähettää kirjallisena paperit kotiin että voi tutustua. joka kerta tullut paskaa käteen kun on mennyt myöntymään.
Mää erehtysin kerran sanomaan, et laita sähköpostilla tarjoukses kun en puhelimessa sovi mitään. Sieltä tuli tilausvahvistus... :roll:

Otin sit käyttöön semmosen metodin, et kysyn jokaselta tyrkyltä et mikä on toimeksiantajan nimi, yrityksen kotipaikka ja Y-tunnus. Jos ja kun kauppias ei näitä osaa, niin totean asioivani vain lakia noudattavien kans.

Yhen kerran sit kävi niin, et firman teejiiks esittäytynyt soitti muutaman minuuttia asiakaspalvelutilanteen jälkeen ja ilmoitti melko suoraan et mun terveys on vaarassa, jos vielä uhkailen lakiseuraamuksilla.

Tais olla jonkun liivijengin pisnestä tuo mitä erhettysin tölväsemään...
Ko tyhjäst alotta, ja pysy omillas, ni ei tul kukkan persuksil potkima...
poweri
Viestit: 3110
Liittynyt: Ke Loka 30, 2013 4:10 pm
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja poweri »

Jammu kirjoitti:Eiks huor.. naisilla ole prepaidit, mitäs jäläkiä siit, senkus työpuhelimella soittelee vaan päiväkaffeseurat kermojen kera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Älä nyt helkkarissa, kyllä mäkin ottaisin 4,90 prepeidii jos painetta puntissa tai muuten haluaa piristystä synkhään syksyyn :)
Se on toi Y tunnus mikä myös aiheuttaa puhelinmyyjiä luuriin, mulla ollu kielto pitkään mutta aika kauan kesti ennenkuin alkoi helpottaa. Nopea lopetus vaan että ei ehdi/kiinnosta jos puhelu alkaa " onko Jammu puhelimessa"...mulla ei ole ykskään alexandrian rahakalastaja alkanu aukoo eikä ala sen pidän huolen.
PuuhaPate
Viestit: 10657
Liittynyt: To Syys 04, 2014 6:34 pm

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja PuuhaPate »

Mulle ei puhelinmyyjät soita koskaan. :(
Eläkkeelle jäänyt työtoverini pitkitti aina
puhelinkauppiaitten puheluita, ostamatta mitään.
Muistaakseni tuntia piti tavoitteena, mutta vain puolikkaaseen
asti taisi päästä ennen eläkkeelle jääntiä.
Olisi aika venkula ikämieheksi muutenkin. :D
Jäärä
Viestit: 3760
Liittynyt: Ti Touko 17, 2016 3:19 pm
Paikkakunta: Oulu, ainakin ajoittain
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Itse olen kohteliaasti todennut puhelinmyyjille, että molempien aika säästyy tärkeämpään, kun lopetamme keskustelun tähän, koska asia ei minua kiinnosta. Jos tämä ei pure tai en saa puheenvuoroa, niin toivotan tulevan litanian päälle hyvät päivänjatkot ja laitan puhelimen kiinni.

Tosin olen jostakin syystä säästynyt viime aikoina melkoisen hyvin lehtikauppiailta ja muilta markkinoijilta. Syytä en tiedä.
Kyllä se siitä.
metval
Viestit: 1404
Liittynyt: Su Kesä 10, 2012 5:29 pm
Viesti:

Re: Puhelinmarkkinointi, tuo belsebuupin keksintö

Viesti Kirjoittaja metval »

PuuhaPate kirjoitti:Mulle ei puhelinmyyjät soita koskaan. :(
Eläkkeelle jäänyt työtoverini pitkitti aina
puhelinkauppiaitten puheluita, ostamatta mitään.
Muistaakseni tuntia piti tavoitteena, mutta vain puolikkaaseen
asti taisi päästä ennen eläkkeelle jääntiä.
Olisi aika venkula ikämieheksi muutenkin. :D
Mie oon kanssa venkula,puhelinmyyjiä alan jututtaa kyselemällä että onko ko.firmalla
oma myynti vai tuleeko soitto jostain markkinointiyhtiöstä jne,jne.
Remonttifirmojen asiakashankkijoille olen useasti antanut luvan että asiantuntija voi
tulla kartoittamaan tilannetta.
Ennätys on kun kaksi kattokauppista istui 8 tuntia turhaan kauppaa hieromassa.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: belzu, Google [Bot], sköne, ylioyja ja 39 vierailijaa