Rumin traktori?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin

Mikä traktorimerkki on yltänyt rumimpaan muotoiluun (suluissa vinkkejä)?

Belarus ("keulapystyt" mallit 70-80-luku)
13
15%
John Deere (tynnyriohjaamo)
6
7%
MF (500-sarja: kaappariovet, yksi sivuakkuna)
20
23%
Fiat (Pininfarina: eteenpäin sojottava pakoputki yms)
0
Ei ääniä
Ford (4110 ja suhteeton jättivalkokattoinen suomihytti)
4
5%
Zetor (70-80-luvun pikkumallit suhteettoman isolla hytillä)
9
10%
Leyland-Nuffield (Nuhvin umpikeula)
10
11%
Valmet-Valtra (1502 "lennonjohtotorni", 2110)
5
6%
Case-David Brown (en keksi kamalaa esimerkkiä?)
2
2%
New Holland (?)
1
1%
International (?)
0
Ei ääniä
Fendt (?)
1
1%
Deutz (?)
1
1%
Volvo(?)
1
1%
Yleisön toivomuksesta: Kaikki, joissa kantikas Sekuran hytti
8
9%
Joku muu
6
7%
 
Ääniä yhteensä: 87

sata10
Viestit: 1539
Liittynyt: La Tammi 12, 2013 8:54 am
Viesti:

Re: Rumin traktori?

Viesti Kirjoittaja sata10 »

dunlop kirjoitti: La Elo 17, 2019 5:35 pm Ei se kivikautinen cropmasterin perua oleva voimalinja kestä 1490/94:sen reilua 80hv,saatikka 1690/94:n yli 100hv.
Laatikothan noissa usein antautuu ja varsinkin taka-akselin portaalivälitykset.
Siihen lisätään vielä katkeilevat kampiakselit,öljyvuodot ja kehnot sähköt yms.
saattaa taavetin omistajat olla hiukan erimieltä.
dunlop
Viestit: 464
Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 8:50 pm
Viesti:

Re: Rumin traktori?

Viesti Kirjoittaja dunlop »

jouto kirjoitti: La Elo 17, 2019 9:43 pm Mistäs kaikista malleista sulla on kokemusta?

T. Kauko Ollila
Liian monesta. Muutama vuosi niitä tuli CaseIH sopimushuollossa parsittua.
Merkkikorjaamolla näkee tietysti vain kyseisen merkin rikkinäiset yksilöt,mutta kyllä sen työpestin aikana Taavetin arvostus vajosi pohjamutiin.
Fred Scuttle
Viestit: 2064
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 7:41 pm
Viesti:

Re: Rumin traktori?

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

sata10 kirjoitti: La Elo 17, 2019 9:46 pm
dunlop kirjoitti: La Elo 17, 2019 5:35 pm Ei se kivikautinen cropmasterin perua oleva voimalinja kestä 1490/94:sen reilua 80hv,saatikka 1690/94:n yli 100hv.
Laatikothan noissa usein antautuu ja varsinkin taka-akselin portaalivälitykset.
Siihen lisätään vielä katkeilevat kampiakselit,öljyvuodot ja kehnot sähköt yms.
saattaa taavetin omistajat olla hiukan erimieltä.
Ainakin meillä 67-mallin 880, ja 74-mallin 990 ovat olleet uskomattoman lujia.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Juhnu, juho, korkinavaaja999 ja 32 vierailijaa