Rämpsöö

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Dexta ja 3600
Viestit: 3108
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:00 pm
Viesti:

Rämpsöö

Viesti Kirjoittaja Dexta ja 3600 »

Aivan loistava ohjelma! Kaikki kohdallaan. Jesh! Tahtoo lisää!
Olli J. Ojanen
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 1:17 pm
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olli J. Ojanen »

Mitä hemskattia varten ohjelma Rämsööstä ja masinisteista ei voi olla ohjelma Rämsööstä ja masinisteista. Kaikenmoista englanninkielistä välihuuhailua siinä ei olisi tarvittu.
Sitäpaitsi vaikutti siltä, että useampikin ammattilainen olisi ollut juttua tekemässä. Silti äänitasot heittelivät ja leikkaukset osuivat noin suunnilleen...

Vaan aihevalinta ja ohjelma-ajan käyttö kunnolliseen aiheeseen ansaitsee kiittelyä.
ylioyja
Viestit: 7660
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ylioyja »

Vesilahrenkiälestä, jotta ohjelmassa annettu masinistin hermojen määritelmä paremmin ymmärrettäs:
Se, että lakkia ei sotketa, EI tarkota lakin pysymistä puhtaana. Tarkottaa, että masinisti ei heitä lakkia maahan ja hypi sen päällä.

Vuanna -79 olin heinänkorjuussa tulevan vaimoni kans ja sanon, että me sää kärrylle sotkeen, mää heittelen seipäiltä ja siirtelen raktoria. Hämmästy neiti, että eiks nää pitäs ennemmin tallata tiukkaan.
Vesilahressa voi jopa pyärää sotkee mäkee ylös.

Kyä mää jotai hauskaa huamasin siinä enklannissaki, ainakin sen kohdan: not kommunist, masinist.
samiharju
Viestit: 527
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 3:56 pm
Paikkakunta: Ilimajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

mä en jaksanut valitettavasti kuunnella kun viitisen minuuttia.. jotenkin odotin loistokkaampaa. ei ne vanhojen koneiden äänet radion kautta pelkästään kuultuna mitään kaunista ole.
Nuthill Garage
ylioyja
Viestit: 7660
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ylioyja »

Jos joku luattaa "Dexta ja 3600" -nimimerkin ja mun arvioihin, muttei onnistunu kuunteleen itte, laittakoon mulle perinteisen postiosotteensa että laitan kasetin KÄYMÄÄN kuunneltavana. Ei kai mun talouteni postimerkkiin sentän kaaru. Itte joutuu lainaaja maksaan palautussuunnan postimaksun.

Jos ei mahdollinen lainaaja kehtaa nimeensä julki julkistaa, laittakoon yksityisen viästin.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], ihmehitsari, Jiitek ja 30 vierailijaa