Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
käteviä vempaimia noi valmetit kun niitä voi noin veivaamallakin siirtää eteen ja taakse.. riippuen vaihteen asemasta, ja poljeskella välillä kytkintäkin.
Elämä ilman valmetin veivaamista on niinku pilvinen päivä
Nuorena miehenalkuna tuli veivattua petrooli-Verkku takas mäen päälle, kun ei lähteny muuten käyntiin.
Polttoainehana kiinni ja tulpat pois, niin oli kevyt
Huju veivas Fergua...
Onks kokeiltu siirtoo veivaamalla voimanotosta kun avustaja pitää kytkintä pohjassa? Siis jos on voimanotolla ja ajolla yhteinen kytkin.
Majorin nostolaitekin taitas nousta miäsvoimalla?
Tuli tuosta voimanottoakselista mieleen seuraavaa:
Kestäisköhän 60 heppasella Zetorilla pyörittää Fiat 411R käyntiin käyttäen nivelakselia ja perät vastakkain tietysti?
Zetorissahan voi pyörittää akselia molempiin suuntiin ja viiatissa kun on startti rikki!
joo silvolassa eli tuossa naapurissa(5km)meillä ei vaan tuo henkilöliikenne onnistu,teillä taitaa onnistuu muistaakseni taidat asustella punkaharjun ja särkisalmen välillä
MF 3060
scania R144 460 koukku
--Harrastukset ovat väärät, jos kaikki rahat eivät mene.--
Niihä tuota tulloo asusteltuu Punkaharjun puolella,tuosta valametista sen verra että se on entisöinnin alla eli ei vielä käyntikuntoine tässä vaiheessa.